piatok, 22. nov. 2024

Rozpočtár / Asistent obchodného tímu (1 150 EUR/mesiac)

20.12.2021, 08:58
Peter Gábor

Rozpočtár / Asistent obchodného tímu ROYALDOM, s.r.o.

Miesto práce: Šamorín


Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ihneď

Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac 1200 - 1700 BRUTTO + variabilná zložka mzdy a odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komunikácia so zákazníkmi
- prijímanie a spracovávanie objednávok od zákazníkov -prevažná komunikácia telefonicky a e-mailom
- riadenie celého procesu od zadania objednávky až po expedíciu
- komunikácia s obchodnými zástupcami spoločnosti aj s odberateľmi a realizátormi, ktorí spolupracujú so spoločnosti Royaldom a odoberajú zariadenia a materiál od našej spoločnosti
- vypracovávanie rozpočtov, kalkulácií stavieb a cenových ponúk na základe podmienok zadávateľa
- technická podpora a poradenstvo zákazníkom
- plánovanie, koordinácia, rozvrhnutie a kontrolovanie objednávok počas realizácie jednotlivých krokov projektu
- sledovanie a spracovanie požiadaviek v rámci projektu
- komunikácia s oddelením nákupu pri objednávke materiálu na sklad spoločnosti
- komunikácia s logistikou
- fakturácia

Zamestnanecké výhody, benefity

- motivujúce finančné ohodnotenie je závislé od výsledkov práce
- zázemie spoločnosti
- služobný telefón,
V rámci našej spoločnosti radi ponúkame priestor a možnosti na kariérny rast ľuďom, ktorí majú záujem sa posúvať a napredovať.
Vzdelávanie sa v odbore je u našich zamestnancov pre nás dôležité.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Váš záujem, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Ďakujeme za porozumenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.1.2022 (ostáva ešte 26 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

stavebné, technické, obchod

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Mierne pokročilý
Skladové hospodárstvo - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- stavebné vzdelanie výhodou
- prax v oblasti obchodu v stavebnom priemysle výhodou
- skúsenosť s realizáciou výstavby vítaná
- dobré komunikačné schopnosti
- analytické myslenie
- organizačné schopnosti
- zodpovednosť a zmysel pre detail
- samostatnosť
- flexibita
- odolnosť voči stresu
- chuť dokázať čo najviac
- profesionálny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť ROYALDOM pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009. Zaoberá sa predajom stavebného materiálu a poskytovaním služieb s tým spojených a patrí medzi popredných dodávateľov na západnom Slovensku.
Disponujeme vlastnou dopravou.
Naším cieľom je maximálne uspokojenie potrieb zákazníka, a preto sú našimi prioritami spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme seriózna cena.
V roku 2017 sme založili divíziu Development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2021 sme otvorili ďalšiu predajňu stavebnín v Šamoríne.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Milan Baránek
E-mail: baranek [at] royaldom.sk

Poslať spoločnosti životopis 

 

Copyright © 2024 Šamorínčan