Asistent skladového hospodárstva
Miesto práce: Šamorín
Hľadáme nového komunikatívneho šikovného kolegu/kolegyňu na dlhodobú spoluprácu.
Čo Vás čaká?
Sme príjemný tím ľudí, ktorí radi príjmu do kolektívu nového člena. Pracujeme v modernej čistej kancelárii s klimatizáciou. Ak si tímový hráč, vieš samostatne pracovať, máš rád vo veciach poriadok, rád sa učíš a rád komunikuješ so zákazníkmi, pridaj sa k nám. Neoddeliteľnou časťou našej práce je práca s počítačom – preto musí byť tvoj dobrý priateľ.
Náplň práce:
1. Naskladňovanie a kontrola došlého tovaru
2. Správa reklamácií a žiadostí
3. Správa expedície
4. Správa emailovej komunikácie – všeobecný zákaznícky servis.
5. Objednávanie a evidencia ND
6. Sumarizácia skladu a inventúra
Druh pracovného pomeru
Dohoda/ živnosť
Možnosť TPP.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk – materinský jazyk
Maďarský jazyk – materinský jazyk
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Práca s PC
Zodpovednosť
Precíznosť
Logické myslenie
Samostatná práca
Pozícia je vhodná pre absolventa:
Áno
Ponúkaný plat
V závislosti od typu pracovného pomeru a skúseností uchádzača 600 – 1100 eur.
Životopis prosím pošli na emailovú adresu: michaela.holkovicova [at] gmail.com