Oznamujeme našim obyvateľom, že vzhľadom na súčasnú pandemickú situáciu a zákaz vychádzania Mestský úrad v Šamoríne zavádza od 10. marca 2021 obmedzený styk s verejnosťou až do odvolania nasledovne:
pondelok: od 8.00 do 12.00 hod.
streda: od 8.00 do 12.00 hod.
piatok: od 8.00 od 12.00 hod.
Matrika vybavuje výlučne: úmrtie, potvrdenie o žití, uznanie otcovstva, prijímanie žiadostí o uzavretie manželstva.
Evidencia obyvateľov vybavuje stránky výlučne po predchádzajúcej dohode na telefónnom čísle: 031/59 00 401.
Stravné lístky pre dôchodcov sa predávajú pondelky a utorky od 8.00-12.00.
Podateľňa funguje cez okno radnice denne medzi 8.00 – 12. 00 hod.
Žiadame občanov, aby sa po vstupe do budovy riadili inštrukciami zamestnancov mestského úradu, a predložili nie starší ako 48 hodinový negatívny COVID 19 test.
Odporúčame našim obyvateľom, aby podľa možnosti aj naďalej uprednostňovali komunikáciu prostredníctvom telefónu alebo emailu. Potrebné kontakty nájdete tu.