Tento text je súčasťou blogu www.samorincan.sk, nie je však jeho redakčným obsahom.
Vážený pán ombudsman ZSDIS a.s.,
v rámci plánovanej odstávky Západoslovenská distribučna plánuje odstaviť dodávku elektriky na Vodárenskej ul. v Šamoríne a to v dňoch 28. 01. až 31. 1 a 1,2.2018 t.j. 5 dní za sebou v čase od 8.00 - 15.00. Podotýkam, že odstávka bola už aj minulý týždeň a bude aj vo februári.
Okrem toho Mestský úrad obyvateľov našej bytovky o ničom neinformoval.
Vzhľadom k tomu, že v bytovke na Vodárenskej ul. č.2 je plyn zavedený len do kotolne, varíme na elektrike. V predmetné dni nebudeme vediel zohriať ani mlieko pre malé deti.
Žiadam vás týmto o prešetrenie, či je normálne naplánovať celodenné odstávky 5 dni nepretržite za sebou. Podľa mňa to svedčí o arogancii pracovníka, ktorý to naplánoval a o ešte váčšej arogancii toho, kto to schálil. Nábadate občanov, aby si zabezpečili ekologickejšie kúrenie t.j. elektickou energiou a potom ju vypnete na 5 dní za sebou. Toto som nezažil ani za hlbokého komunizmu, ale čo už monopol je monopol. Okrem toho pracujem z domu na počítači, čo v tieto hodiny nebudem môcť robiť. Nakoľko mám zazmluvnené termíny do 31.01., neviem kto bude znášať prípadné pokuty z omeškania. Môžem ich fakturovať vašej spoločnosti?
So svojou sťažnosťou som sa už obrátil dvakrát na poruchovú linku (naposledy v pondelok o 8.05 hod.), minulý týždeň som napísal sťažnosť na "Napíšte nám" bohužial bez odozvy z vašej strany. Aspoň ste ma presvedčili, že je najvyšší čas hľadať nového dodávateľa. Prajem vám veľa pracovných úspechov a najmä veľa "spokojných" zákazníkov.